Vragen? Onze experts helpen je verder: 0345 57 13 41
  • Ruim assortiment & keuze
  • Voor 15:00 besteld, morgen in huis
  • Vertrouwd thuisbezorgd
  • dinsdag 03 december 08:28

Uw bestelling wijzigen of annuleren

Dat zul je net zien. Heb je zojuist de bestelling afgerond, ben je iets vergeten. Of blijk je het product eigenlijk niet nodig te hebben. Geen probleem! Neem direct contact met ons op. Zolang de bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft, kunnen wij deze direct voor je wijzigen of annuleren.

Is je pakketje reeds onderweg? Dan kun je de bestelling actief weigeren. Je geeft dan aan de postbode door dat je het pakket niet wilt hebben. Nadat wij het pakket retour hebben ontvangen, nemen wij contact met je op om tot een oplossing te komen. Het annuleren of actief weigeren van een bestelling is kosteloos. Heb je het pakket wel bij de postbode geaccepteerd? Dan zijn de verzendkosten bij een retourzending ook voor onze rekening.

Duidelijk verhaal!

Klantenservice: 0345 57 13 41 (lokaal tarief)
Contact per email: koren@koren-autoparts.nl